بهترین بازی های هواپیمایی موبایل

Wiki Article

بازیکن در ابتدای بازی باید یکی از دو شخصیت را انتخاب کند هرچند در طول داستان به مرور با کارکترهای جدیدی روبه‌رو می‌شوید که امکان استفاده از آن‌ها را در مبارزات خواهید داشت.

بازی های بتل رویال اینروزها سروصدای زیادی کرده‌اند و به همین دلیل استفاده از کلمه رویال نیز موردتوجه بسیاری از بازیسازان قرار گرفته تا حتی در بازی هایی که ارتباطی با با بتل‌رویال ندارند نیز برای دانلود بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند حتی در تبلیغات خود از حل پازل‌ها تا حدمرگ نیز سخن می‌گویند.

اگر بدنبال بازی های خوب دیگری در این لیست هستید پیشنهاد میشود که باما همراه باشید زیرا به گزینه های خوب دیگری نیز اشاره شده است.

البته این بازی‌ها شانسی انتخاب نشده‌اند. همه‌ی آن‌ها از نظر گرافیکی فوق العاده هستند و بالاتر از استانداردهای مرسوم دنیای بازی‌های موبایل جا میگیرند.

برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید

همانطور که در ابتدای توضیحات بازی ذکر شد این بازی در مورد شبیه ساز کشاورزی بوده که از ابتدا تا انتهای بازی باید تصمیمات مختلفی را اتخاذ کنید. در ادامه این لیست میتوانید با بازی های خوب دیگری نیز سروکار داشته باشید که پیشنهاد میشود باما همراه باشید.

در صورتیکه هم نرخ فریم و هم گرافیک برای شما مهم باشد قطعا به گوشی بسیار قدرتمندی نیازمندید.

کال اف دیوتی موبایل گرافیک بسیار زیبایی دارد و بازی های موبایل ترسناک به‌لطف تنظیمات متنوعی که ارائه می‌دهد روی گوشی‌های بالارده تا پایین‌رده پشتیبانی می‌شود.

با دانلود نسخه ماد شده می‌توانید بسیاری از بازی های اندروید از جمله گرید را با پول بی نهایت در گوشی داشته باشید.

بازی‌های موبایل ایرانی هم چند سالیه که با رشد کیفیت همراه شده و تقریباً طرفدارهای خوبی رو هم جذب کردن.

۱۰۸ بازی برتر اندرویدی که باید نصب کنید

گیم‌پلی این بازی، شباهت زیادی به نسخه کنسولی اون داره و همین موضوع هم باعث افزایش محبوبیت اون شده. این بازی برای تمام سنین مناسب بوده و حالا هم می‌تونین اون رو دانلود کنین.

این مطلب در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ با بازی های جدید و ویدیوی معرفی برترین‌ها به‌روزرسانی شد.

این مقاله هم حتما به دردت می‌خوره: بهترین گوشی سامسونگ برای بازی

Report this wiki page